PRIMĂRIA COMUNEI SÂNTĂMĂRIA-ORLEA
Legile care reglementează organizarea și funcționarea Primăriei
- Legea 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică
- Legea 544/2001 privind liberul acces la informații de interes public, cu modificările și completările ulterioare
- HG 123/2002 pentru Aprobarea Normelor Metodologice de aplicare a Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informații de interes public
- Legea 544/2004 privind contenciosul administrativ, cu modificările ulterioare
- Legea 53/2003, codul Muncii.
- OUG 57/2019 privind Codul Administrativ
Statut și Regulamente
Statutul comunei
It seems we can’t find what you’re looking for. Perhaps searching can help.
Regulamentul de Organizare și Funcționare al primăriei (ROF)
Test ROF Primărie
Acesta este un simplu test, nu oferă informații utile
Etica și integritate
It seems we can’t find what you’re looking for. Perhaps searching can help.
Alte reglementări
It seems we can’t find what you’re looking for. Perhaps searching can help.
Conducerea primăriei
Documente emise de Primăria Comunei Sântămăria-Orlea
Autorizații de construire – martie 2024
Autorizatii
Certificate de urbanism – martie 2024
Certificate de urbanism – martie 2024
A.C. februarie
A.C. februarie
A.C. ianuarie
A.C. ianuarie
CU ianuarie
C.U. ianuarie
Certificate de Urbanism – februarie 2024
C.U. februarie 2024
Raport SCIM 2023
Raport SCIM 2023 deschide documentul aici
Raport SCIM 2022
Raport SCIM 2022 deschide documentul aici
Raportul anual de aplicare a Legilor 544/2001 și 52/2003
Raport Legea nr. 52/2003 pentru anul 2022
Raport Legea nr. 52/2003 pentru anul 2022
Raport Legea nr. 544/2001 pentru anul 2022
Raport Legea nr. 544/2001 pentru anul 2022
Buletin informativ, rapoarte și studii
Raport de activitate consilier – Pescari Ion
Raport de activitate consilier – Pescari Ion deschide documentul aici
Raport de activitate consilier – Oneasă Emanuel-Dorel
Raport de activitate consilier – Oneasă Emanuel-Dorel deschide documentul aici
Raport de activitate consilier – Mitucă Ovidiu – Băiuți
Raport de activitate consilier – Mitucă Ovidiu – Băiuți deschide documentul aici
Raport de activitate consilier – Dragoș Ionel
Raport de activitate consilier – Dragoș Ionel deschide documentul aici
Raport de activitate consilier – Dragoș Flavius-Ionel
Raport de activitate consilier – Dragoș Flavius-Ionel deschide documentul aici
Raport de activitate consilier – Cetățean Cornel Vistian
Raport de activitate consilier – Cetățean Cornel Vistian deschide documentul aici
Raport de activitate consilier – Bunea Alin-Doinel
Raport de activitate consilier – Bunea Alin-Doinel deschide documentul aici
Raport de activitate consilier – Bugnariu Cătălin-Titi
Raport de activitate consilier – Bugnariu Cătălin-Titi deschide documentul aici
Probleme ale comunității și dezbatere publică
Intenție de elaborare a planului urbanistic zonal pentru zone construit protejate și a regulamentului local de urbanism ”Realizare sediu primărie în comuna Sîntămăria-Orlea”
Intenție de elaborare a planului urbanistic zonal pentru zone construit protejate și a regulamentului local de urbanism ”Realizare sediu primărie în comuna Sîntămăria-Orlea”
Anunt privind intentia de elaborare a Planului Urbanistic Zonal
Anunț privind intenția de elaborare a Planului Urbanistic Zonal vezi
Anunț privind intenția de elaborare PUZ privind înființare cultură de afin
Anunț privind intenția de elaborare PUZ privind înființare cultură de afin (vezi aici)
Rapoarte privind starea economico-socială 2013-2015
Primaria Sîntamaria Orleastr. Principala, nr.130, cod postal 337440, judetul Hunedoara, ROMÂNIAtel.: 0254 770630, sau 0254 777310, tel./fax: 0254-777310e-mail: primariasintamariaorlea@yahoo.com Raport anual privind starea economico-socială şi de mediu a comunei Sîntămăria Orlea (doc raport 2013) Raport anual privind starea economico-socială şi de mediu a comunei Sîntămăria Orlea (doc Raport 2014) Raport anual privind starea economico-socială şi de mediu […]
Stat de funcții 2022
ORGANIGRAMA
Aparatul propriu și de specialitate al Primarului Comunei Sântămăria-Orlea
Compartimentul Implementare Proiecte Finanțate din Fonduri Externe Nerambursabile
Registratură și Relații publice
Sport, cultură, recreere
Bibliotecă
Urbanism, amenajarea teritoriului și administrarea patrimoniului
Registrul agricol, cadastru și fond funciar
Registrul agricol, cadastru și fond funciar
Asistență socială
Asistență socială
Asistență socială
Asistență socială
Asistență socială
Buget, finanțe, contabilitate și resurse umane
Buget, finanțe, contabilitate și resurse umane
Taxe & impozite
Taxe & impozite
Achiziții publice, investiții și fonduri structurale
Achiziții publice, investiții și fonduri structurale
Achiziții publice, investiții și fonduri structurale
Serviciu voluntar pentru Situații de Urgență
Poliție locală
Poliție locală
Poliție locală
Administrativ și gospodărire comunală
Administrativ și gospodărire comunală
Administrativ și gospodărire comunală
Administrativ și gospodărire comunală
Administrativ și gospodărire comunală
Administrativ și gospodărire comunală
Cariere și posturi vacante
Proces-Verbal al rezultatelor finale la concursul pentru postul de consilier achiziții publice
Proces-Verbal al rezultatelor finale la concursul pentru postul de consilier achiziții publice deschide documentul aici
Proces-Verbal afișare rezultate probă interviu
Proces-Verbal afișare rezultate probă interviu deschide documentul aici
Proces-Verbal afișare rezultate proba scrisă
Proces-Verbal afișare rezultate proba scrisă deschide documentul aici
Anunț publicare concurs pentru compartimentul urbanism, amenajarea teritoriului și administrarea patrimoniului
Anunț publicare concurs pentru compartimentul urbanism, amenajarea teritoriului și administrarea patrimoniului deschide documentul aici
Proces-Verbal cu rezultatul verificărilor dosarelor pentru concursul de consilier achiziții publice
Proces-Verbal cu rezultatul verificărilor dosarelor pentru concursul de consilier achiziții publice deschide documentul aici
Dispoziția nr. 63/2020 privind constituirea comisiei de concurs și a comisiei de soluționare a contestațiilor la concursul organizat în data de 23.07.2020 pentru ocuparea postului contractual vacant de referent de specialitate, grad profesional debutant, studii superioare, în cadrul compartimentului achiziții publice, investiții și fonduri structurale, în aparatul de specialitate al primarului la concursul
Dispoziția nr. 63/2020 privind constituirea comisiei de concurs și a comisiei de soluționare a contestațiilor la concursul organizat în data de 23.07.2020 pentru ocuparea postului contractual vacant de referent de specialitate, grad profesional debutant, studii superioare, în cadrul compartimentului achiziții publice, investiții și fonduri structurale, în aparatul de specialitate al primarului deschide documentul aici
Declarații de avere și de interese ale funcționarilor publici din cadrul Primăriei Comunei Sântămăria-Orlea
Declaraţia de avere Vlăduţ Ionela Dalia
Veniturile salariale ale funcționarilor din cadrul aparatului de specialitate al primarului și din subordinea Consiliului Local
Anunț transparența veniturilor salariale la data de 30.09.2022
Anunț transparența veniturilor salariale la data de 30.09.2022 deschide documentul aici
Anunț privind transparența veniturilor salariale
Anunț privind transparența veniturilor salariale deschide documentul aici
Anunț transparența veniturilor salariale
Anunț transparența veniturilor salariale deschide documentul aici
ANUNȚ transparență venituri
deschide documentul aici